Новопсковська громада
Новопсковський район, Луганська область

Навчалися писати якісні проекти

Упродовж січня-березня представники органів місцевого самоврядування та громадські активісти Донецької та Луганської областей підвищували рівень своїх знань в стратегічному плануванні, проектному меджменті, та інструментах залучення коштів для розвитку громад в теорії та на практиці – на зразках залучення інвестицій Тростянецька Міська Рада та співпраці з міжнародними донорами Первомайська міська рада Харківської області.

Нещодавно, а саме: 21-24 березня 2017 року, відбулося навчання другого семінару тренінгової програми з основ проектного менеджменту і його застосування у розвитку громади в рамках проекту «Запуск регіонів Донбасу». Відвідали семінар і посадові особи Новопсковської селищної ради: Людмила Латишева, Світлана Слюсарєва та Олена Бутенко. Разом зі своїми колегами із#ЛиманськаОТГ, #Гірник, #Курахівка, #Вугледар, #Сіверськ, #Новоайдарська ОТГ (у процесі об'єднання) опрацювали бюджети проектів, які були створені у рамках проекту «Запуск регіонів: Донбас» разом із Oksana Ivasiv, Творчий центр ТЦК. По завершенню навчання всім учасникам семінару «Запуск регіонів: Донбас» було вручено сертифікати.

Учасники заходу від Новопсковської ОТГ щиро вдячні організаторам за змістовні навчання, за надану професійну допомогу при написанні проектів розвитку громади, за гостинність та теплий прийом.  

Ось такі поради вони привезли  від експертів:

- коли ви починаєте займатися проектною діяльністю, потрібно мати її бачення: варто починати з малих проектів, нарощуючи досвід та репутацію їх реалізації. Також варто звертатися до кількох фондів одночасно, попередньо вивчивши тематику та уже профінансовані донором проекти;

- визначення релевантності проекту для громади, в якій його буде реалізовано, – важлива складова прорахування ризиків проетку, адже подальша успішна реалізація проекту, залежить і від того, наскільки він співпадає із потребами саме цієї громади;

- при реалізації проекту, спрямованого на розвиток громади, важливим є комунікація та освітлення його діяльності. У цьому допомагає комунікаційна стратегія. Вона залежить від цілей, на досягнення яких спрямована реалізація проекту. Комунікаційна стратегія вибудовується після аналізу внутрішнього, зовнішнього середовища (реалізації вашого проекту) та цільових аудиторій. Цільовою аудиторією можуть бути і мешканці громади, і місцева влада та активісти, що приймають рішення чи впливають на процес локальних змін. Аби розуміти, який інструмент комунікації потрібно застосовувати до кожної аудиторії, варто сегментувати її за віком, статтю, доходами, потребами, звичками, чи захопленнями; 

 - для підтримки ДФРР варто подавати не лише нові проекти, а й уже розпочаті, та не боятися, що комісія не підтримає його, оскільки “щось вже зроблено” – навпаки, цим ви демонструєте важливість для громади проекту бути реалізованим;

- розробляючи бюджет проекту, варто пам'ятати, що співфінансування – це внесок громади: якщо з вашого бюджету буде залучена певна сума – це буде лише плюсом – так ви демонструєте не лише бажання, а й спроможність реалізувати проект;

Таким чином, маючи бажання розвиватися й вдосконалювати свої громади,  навчаючись і працюючи єдиними командами -  тільки так можна досягти поставленої мети - зробити життя в своїх громадах комфортним. 

 

 

 



« повернутися до списку новин