Новопсковська громада
Новопсковський район, Луганська область

Регуляторні акти селищної ради та їх проекти

Дата оприлюднення 25.09.2017 14-00

Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Новопсковської селищної ради

 

 

Дата оприлюднення 25.09.2017 15-00

Про затвердження Положення про порядок залучення та встановлення розміру пайової участі (внеску) фізичних та юридичних осіб у створені і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Новопсковської селищної ради

 

Дата оприлюднення 30 червня 2017 року 14-00

Проект рішення Новопсковської селищної ради «Про оприлюднення проекту рішення «Про затвердження Порядку відрахування комунальними унітарними підприємствами частини чистого прибутку (доходу) до загального фонду бюджету Новопсковської селищної територіальної громади»

Дата оприлюднення 13 квітня 2017 року 16-00

ПОВІДОМЛЕННЯ

 про оприлюднення проекту регуляторного акта «Про встановлення розміру кошторисної заробітної платні при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, надані під державні гарантії»

 

Проект рішення Новопсковської селищної ради «Про встановлення розміру кошторисної заробітної платні при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, надані під державні гарантії» розроблено  постійною комісію селищної ради з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку, житлово-комунального господарства та комунальної власності .

Основною метою прийняття регуляторного акта є приведення у відповідність до Порядку розрахунку кошторисної заробітної платні, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів  на.

Проект регуляторного акта та аналіз регуляторного впливу розміщено  на офіційному сайті Новопсковської селищної ради.

Зауваження та пропозиції юридичних осіб, їх об’єднань  приймаються в письмовому вигляді протягом 1 (одного) місяця з дати опублікування проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу за адресою: 92302, вул. Шкільна, 3, смт Новопсков, т.2-18-40, e-mail: info@novopskovrada.gov.ua

 

 

Голова постійної комісії з питань планування

фінансів, бюджету, соціально-економічного,

житлово-комунального господарства

та комунальної власності                                                                                      Є.І. Олійник 

 

 

УКРАЇНА

НОВОПСКОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

НОВОПСКОВСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

СЬОМЕ СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ № 23/15

від «13» квітня 2017 року                                                                                      смт Новопсков

 

Про оприлюднення проекту рішення «Про встановлення розміру кошторисної заробітної платні при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, надані під державні гарантії»

 

Керуючись статтями ст.26, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної платні при визначенні вартості будівництва об’єктів, враховуючи рекомендації постійної комісії селищної ради з питань планування фінансів, бюджету, соціально економічного розвитку, житлово-комунального господарства та комунальної власності, селищна рада 

ВИРІШИЛА:

1. Оприлюднити проект рішення селищної ради «Про встановлення розміру кошторисної заробітної платні при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, надані під державні гарантії».

2. Секретарю селищної ради розмістити відповідне повідомлення про оприлюднення проекту вищезазначеного регуляторного акту на офіційному сайті селищної ради та інформаційному стенді.

3.Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань планування фінансів, бюджету, соціально економічного розвитку, житлово-комунального господарства та комунальної власності.

 

Селищний голова                                                                              В.В.Гаєв

 

 

____________________________________________________________________________________

 

 

Дата оприлюднення 13.03.2017р. 10-21

ПОВІДОМЛЕННЯ

 про оприлюднення проекту регуляторного акта

«Про встановлення місцевих податків і зборів на 2018 рік»

 

Проект рішення Новопсковської селищної ради «Про встановлення місцевих податків і зборів на 2018 рік» розроблено  постійною комісію селищної ради з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку, житлово-комунального господарства та комунальної власності .

Основною метою прийняття регуляторного акта є встановлення ставок податків і зборів та надходжень до місцевого бюджету на 2018 рік.

Проект регуляторного акта та аналіз регуляторного впливу буде розміщено протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення повідомлення на офіційному сайті Новопсковської селищної ради.

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань  приймаються в письмовому вигляді протягом 1 (одного) місяця з дати опублікування проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу за адресою: 92302, вул. Шкільна, 3, смт Новопсков, т.2-18-40, e-mail: info@novopskovrada.gov.ua

 

 

Голова постійної комісії з питань планування

фінансів, бюджету, соціально-економічного,

житлово-комунального господарства

та комунальної власності                                                                                      Є.І. Олійник 

 

_________________________________________________________________________________

Дата оприлюднення 14.03.2017р. 08-30

 

 

УКРАЇНА

НОВОПСКОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

НОВОПСКОВСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

СЬОМЕ СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ № 22/17

 

від «2» березня 2017 року                                                                                     с. Осинове

 

«Про оприлюднення проекту рішення «Про встановлення місцевих податків і зборів на 2018 рік»

 

 

 

Керуючись статтями 25, п. 24 ч.1 ст.26, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 12 Податкового кодексу України, враховуючи, ст.35 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», враховуючи рекомендації постійної комісії селищної ради з питань планування фінансів, бюджету, соціально економічного розвитку, житлово-комунального господарства та комунальної власності, селищна рада 

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Оприлюднити проект рішення селищної ради«Про встановлення місцевих податків і зборів на 2018 рік».

 

2. Секретарю селищної ради розмістити відповідне повідомлення про оприлюднення проекту вищезазначеного регуляторного акту на офіційному сайті селищної ради та інформаційному стенді.

 

3.Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань планування фінансів, бюджету, соціально економічного розвитку, житлово-комунального господарства та комунальної власності.

 

 

 

Селищний голова                                                                                                              В.В.Гаєв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                   ПРОЕКТ

 

УКРАЇНА

НОВОПСКОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

НОВОПСКОВСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

СЬОМЕ СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ №____/_____

 

 

від                                                                                                                            с. Осинове

 

Про встановлення

місцевих податків і зборів на 2018 рік

 

 

Керуючись п.24 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Податковим кодексом України, законами України від 20.12.2016 № 1791-VIII та від 21.12.2016 № 1797-VIII, враховуючи рекомендації постійної комісії селищної ради з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку, житлово-комунального господарства та комунальної власності, селищна рада

 

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Встановити на території Новопсковської селищної територіальної громади наступні місцеві податки та збори на 2018 рік:

1.1 Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (Додаток 1)

1.2 Транспортний податок (Додаток 2)

1.3 Земельний податок (Додаток 3)

1.4 Орендна плата (Додаток 4)

1.5 Єдиний податок (Додаток 5)

1.6 Збір за місця для паркування транспортних засобів (Додаток 6)

1.7. Туристичний збір (Додаток 7)

2. Всі питання неврегульовані цим рішенням регулюються відповідно до норм Податкового кодексу України та діючого законодавства України.

3. Доручити секретарю селищної ради Гречаній Т.М. забезпечити направлення копії цього рішення до Старобільської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області та забезпечити оприлюднення цього рішення на офіційному веб-сайті селищної ради.

4. Дане рішення набуває чинності з 1 січня 2018 року. Вважати такими що втратили чинність рішення Новопсковської селищної ради від 01.02.2017 року № 21/1 «Про встановлення на території Новопсковської селищної ради місцевих податків і зборів на 2017 рік» та рішення від 2.03.2017 р. №22/14 «Про внесення змін до рішення Новопсковської селищної ради від 1.02.2017 №21/1».

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку, житлово-комунального господарства та комунальної власності.

Селищний голова                                                                                                              В.В.Гаєв

 

 

Додаток 1

до рішення

Новопсковської селищної ради

від

 

Ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2018 рік

 

Таблиця 1

1. Ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для об’єктів житлової нерухомості

Об'єкт оподаткування

Ставка податку (у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом  на 1 січня звітного (податкового) року )

Об’єкти житлової нерухомості

 

1. Будівлі, віднесені до житлового фонду

 

1.1. Житловий будинок:

 

1.1.1. Житловий будинок садибного типу, який складається з:

 

а) житлових приміщень

0,3

1.1.2.  Житловий будинок квартирного типу різної поверховості

0,3

1.2. Прибудова до житлового будинку садибного типу

0,3

1.3. Прибудова до житлового будинку квартирного типу різної поверховості

0,3

1.4. Квартира

0,3

1.5. Котедж

0,3

1.6. Кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах

0,3

2. Дачні будинки

0,3

3. Садові будинки

0,3

4. Інші об’єкти житлової нерухомості, віднесені до житлового фонду

0,3

 

 

 

 

 

2. Ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для об’єктів нежитлової нерухомості

                                                                                                                             Таблиця 2

Об'єкт оподаткування

Ставка податку                   (у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом  на 1 січня звітного (податкового) року )

Об’єкти нежитлової нерухомості

 

1. Будівлі готельні :

 

готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати

0,1

 ресторани та бари

0,1

туристичні бази, табори для відпочинку, будинки відпочинку

0,1

2. Будівлі офісні (будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей)

0,1

3. Будівлі торговельні та для надання послуг:

 

торгові центри, універмаги, магазини,     в т.ч.  :

       -  до 100 кв.м.

 

0,3

       -  від 100 кв.м.  до 300 кв.м.

0,2

       -   понад  300 кв.м

0,1

станції технічного обслуговування автомобілів

0,3

 їдальні, кафе, закусочні

0,1

будівлі підприємств побутового обслуговування

0,1

бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування

0,1

4. Гаражі:

 

гаражі (наземні й підземні)

0,1

криті автомобільні стоянки

0,1

5. Будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки)

1,0

6. Господарські (присадибні) будівлі -  допоміжні (нежитлові) приміщення (сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо)

0,01

7. Інші об’єкти нежитлової нерухомості

0,01

 

Секретар ради                                                                                                         Т.М. Гречана

 

 

 

 

 

Додаток 2

до рішення

Новопсковської селищної ради

від

 

Транспортний податок на 2018 рік

 

1. Платники податку

1.1. Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 Податкового кодексу України є об’єктами оподаткування.

2. Об’єкт оподаткування

      2.1. Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньо ринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, станом на 1 січня податкового (звітного) року виходячи з марки, моделі, року випуску, об’єму циліндрів двигуна, типу пального".

Щороку до 1 лютого податкового (звітного) року центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, на своєму офіційному веб-сайті розміщується перелік легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, який повинен містити такі дані щодо цих автомобілів: марка, модель, рік випуску, об’єм циліндрів двигуна, тип пального.

3. База оподаткування

3.1. Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 статті 267 Податкового кодексу України.

4. Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 статті 267 Податкового кодексу України.

 

Секретар ради                                                                                                         Т.М. Гречана

 

Додаток 3

до рішення

Новопсковської селищної  ради

від

 

Ставки земельного податку за земельні ділянки різних категорій, які розміщені на території земель Новопсковської селищної територіальної громади на 2018 рік

 

Встановити наступні ставки земельного податку:

-  для сільськогосподарських угідь - 0,3 відсотка від їх нормативної грошової оцінки;

-  за земельні ділянки під житловим фондом - 0,03 відсотка від їх нормативної грошової оцінки;

-  за земельні ділянки під індивідуальне гаражне будівництво - 0,1 відсотка;

- за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності) - 1 відсоток від їх нормативної грошової оцінки;

- земельні ділянки надані для потреб сільськогосподарського виробництва, водного та лісового господарства, які зайняті виробничими, культурно-побутовими, господарськими та іншими будівлями і спорудами - 0,3 відсотка; 

- земельні ділянки, на яких не проведено грошову оцінку за межами населених пунктів - 5 відсотків.

-  інші земельні ділянки - 1 відсоток від їх нормативної грошової оцінки.

             

 

Секретар ради                                                                                                         Т.М. Гречана

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4

до рішення

Новопсковської селищної  ради

від

 

Орендна плату на території Новопсковської селищної територіальної громади

на 2018 рік

 

Ставка (відсотки від нормативної грошової оцінки) орендної плати за земельні ділянки різних категорій, які розміщені на території Новопсковської селищної територіальної громади  на 2018 рік:

 

Цільове призначення земельної ділянки

Розмір річної орендної ставки за користування землею (відсоток від нормативної грошової оцінки землі)

1

2

ведення особистого селянського господарства та ведення товарного сільськогосподарського виробництва

3

ріллі, сіножаті та пасовища, багаторічні насадження

3

для житлової забудови (приватний житловий фонд, для гаражно-буді­вельних кооперативів (які не є суб'єктами підприємницької діяльності), для громадян (не для підприємницької діяльності)

3

в тому числі:

 

для юридичних осіб

10

для фізичних осіб

3

для будівництва та обслуговування об’єктів комерційного спрямування  (магазини, кафе, ресторани, готелі, тимчасові споруди, які здійснюють торгівельну діяльність, розважальні комплекси та інші об’єкти торгівлі)

10

рекреаційного і оздоровчого призначення (земельні   ділянки,   зайняті   територіями  будинків  відпочинку, пансіонатів

5

громадських будівель і споруд, інших об'єктів загального користування (релігійних організацій, політичних партій та інші неприбуткові організації)

5

промисловості (розміщення   та  експлуатації  основних,  підсобних  і  допоміжних будівель та споруд промислових,  транспортних та інших   підприємств,   їх   під'їзних  шляхів,  інженерних  мереж, адміністративно-побутових будівель, інших споруд, виробнича діяльність тощо)

10

транспорту:

- землі, надані підприємствам, установам та організаціям залізничного, автомобільного транспорту і дорожнього  господарства, авіаційного, трубопровідного транспорту  для виконання  покладених на них завдань щодо експлуатації,  ремонту і розвитку об'єктів транспорту;

- землі надані підприємствам, установам та організаціям для обслуговування автостанції та/або які здійснюють перевезення громадян

10

зв’язку (земельні ділянки,  надані під повітряні і кабельні  телефонно-телеграфні  лінії  та  супутникові засоби зв'язку

12

енергетичної системи (землі, надані під об'єкти   транспортування електроенергії)

3

газотранспортні системи (землі, надані під об'єкти   транспортування газу до користувача, адмін. будівлі)

12

землі водного фонду

3

 

 

Секретар ради                                                                                                         Т.М. Гречана

 

 

Додаток 5

до рішення

Новопсковської селищної  ради

від

 

Єдиний податок для платників першої та другої груп на 2018 рік

 

1.Платники для яких встановлено ставки єдиного податку на 2018 рік:

1.1 перша група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 300000 гривень;

1.2  друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

- не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

- обсяг доходу не перевищує 1500000 гривень;

1.3 третя група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена та юридичні особи - суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 5000000 гривень;

1.4 четверта група - сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків.

 

2.Фіксовані ставки єдиного податку для платників першої - другої груп на 2018 рік:

1) для першої групи платників єдиного податку - 10 відсотків розміру прожиткового мінімуму, для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року;

2) для другої групи  платників єдиного податку - 10 відсотків розміру мінімальної  заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

 

3.Відсоткові ставки єдиного податку для третьої групи платників на 2018 рік:

- 3 відсотки доходу - у разі сплати податку на додану вартість згідно з Податковим кодексом України;

- 5 відсотків доходу - у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.

Для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння, ставка єдиного податку встановлюється у розмірі - 5 відсотків доходу.

 

4. Для четвертої групи платників єдиного податку розмір ставок податку з одного гектара сільськогосподарських угідь та/або земель водного фонду залежить від категорії (типу) земель, їх розташування та становить (у відсотках бази оподаткування):

- для ріллі, сіножатей і пасовищ (крім ріллі, сіножатей і пасовищ, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях, а також сільськогосподарських угідь, що перебувають в умовах закритого ґрунту) - 0,95;

- для багаторічних насаджень  (крім багаторічних насаджень, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях) - 0,57;

- для земель водного фонду - 2,43;

- для сільськогосподарських угідь, що перебувають в умовах закритого ґрунту - 6,33.

 

Секретар ради                                                                                                         Т.М. Гречана

Додаток 6

до рішення

Новопсковської селищної  ради

від

 

Збір за місця для паркування транспортних засобів на 2018 рік

 

1. Платниками збору є юридичні особи, їх філії (відділення, представництва), фізичні особи - підприємці, які згідно з рішенням Новопсковської селищної ради організовують та провадять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках.

 

2. Ставка збору

Ставка збору встановлюється за кожний день провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів у гривнях за 1 кв. метр площі земельної ділянки, відведеної для організації та провадження такої діяльності, у розмірі - 0,03 відсотка мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

 

При визначенні ставки збору сільські, селищні, міські ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, враховують місцезнаходження спеціально відведених місць для паркування транспортних засобів, площу спеціально відведеного місця, кількість місць для паркування транспортних засобів, спосіб поставлення транспортних засобів на стоянку, режим роботи та їх заповнюваність.

 

 

Секретар ради                                                                                                         Т.М.Гречана

 

Додаток 7

до рішення

Новопсковської селищної  ради

від

 

Туристичний збір на 2018 рік

 

1. Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення Новопсковської селищної ради про встановлення туристичного збору, та отримують (споживають) послуги з тимчасового проживання (ночівлі) із зобов’язанням залишити місце перебування в зазначений строк.

2. Платниками збору не можуть бути особи, які:

а) постійно проживають, у тому числі на умовах договорів найму, у селах та селищі Новопсковської селищної територіальної громади;

б) особи, які прибули у відрядження;

в) інваліди, діти-інваліди та особи, що супроводжують інвалідів I групи або дітей-інвалідів (не більше одного супроводжуючого);

г) ветерани війни;

ґ) учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;

д) особи, які прибули за путівками (курсівками) на лікування, оздоровлення, реабілітацію до лікувально-профілактичних, фізкультурно-оздоровчих та санаторно-курортних закладів, що мають ліцензію на медичну практику та акредитацію центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я;

е) діти віком до 18 років;

є) дитячі лікувально-профілактичні, фізкультурно-оздоровчі та санаторно-курортні заклади.

 

2. Ставка збору:

Ставка встановлюється у розмірі – 0,5 відсотка до бази справляння збору, визначеної пунктом 268.4 статті 268 Податкового кодексу України.

 

 

Секретар ради                                                                                                         Т.М.Гречана

 

Аналіз регуляторного впливу

проекту рішення Новопсковської селищної  ради «Про встановлення місцевих податків і зборів на 2018 рік»

 

Назва регуляторного акта: «Про встановлення місцевих податків і зборів на 2018 рік».

Регуляторний орган: Новопсковська селищна рада.

Розробник: Постійна комісія Новопсковської селищної ради з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку, житлово-комунального господарства та комунальної власності

Контактний телефон:  (06463) 2-18-40 

 

1. Визначення і аналіз проблеми, яку передбачається

Цей регуляторний акт встановлює місцеві податки і збори, визначає об’єкти оподаткування, платників податків і зборів, розмір ставок, пільги зі сплати окремих видів податків, що зумовлює надходження додаткових коштів до селищного бюджету та створює передумови для розвитку підприємництва, економіки в цілому, та соціально-економічного розвитку території.

2. Цілі регулювання

Цілями регулювання є:

  • безумовне виконання норм чинного законодавства;
  • встановлення місцевих податків і зборів;
  • отримання додаткових коштів до селищного бюджету та направлення їх на втілення програм соціально-економічного розвитку, збільшення фінансування соціальної сфери.

3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу

3.1 Залишення питання неврегульованим, означає недоотримання додаткових надходжень від сплати місцевих податків та зборів, неможливість направлення додаткових коштів на здійснення програм соціально-економічного та культурного розвитку, зменшення фінансування соціальної сфери та порушення чинного законодавства України. Альтернатива є неприйнятною, оскільки не допомагає вирішити проблему.

3.2 Прийняття проекту нормативно-правового акту «Про встановлення місцевих податків і зборів на 2018 рік».

Аналіз обраної альтернативи показує, що перший спосіб не є прийнятним, так як він цілком не задовольняє ні інтереси держави з однієї сторони, ні територіальної громади  з іншої. Невизначеність процесу введення в дію місцевих податків і зборів призведе до втрат надходжень до місцевого бюджету, які можливо було б залучити на здійснення програм соціально-економічного та культурного розвитку, збільшення фінансування соціальної сфери.

За таких обставин, перевага була віддана другому способу, оскільки у цьому випадку досягнути вищезазначеної мети можливо у найбільш короткий термін з врахуванням особливостей роботи селищної  ради, її виконавчих органів, органів фіскальної служби.

4. Механізм реалізації мети

Згідно Податкового кодексу України до повноважень селищних рад належить прийняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів та пільг по місцевих податках і зборах.

Зробити це можливо за рахунок прийняття відповідного рішення Новопсковської селищної ради.

Тому вирішення проблеми щодо врегулювання питань справляння місцевих податків і зборів на території селищної   ради пропонується шляхом прийняття рішення  Про встановлення місцевих податків і зборів на 2018 рік.

5. Обґрунтування можливості досягнення поставлених цілей у разі затвердження запропонованого регуляторного акта і оцінка можливості проведення і виконання вимог регуляторного акта

Враховуючи, що виконання зазначеного рішення є загальнообов’язковим для всіх учасників правовідносин у системі оподаткування, досягнення цілей, передбачених п.2 цього аналізу, вбачається цілком реальним.

Рішення буде запроваджено на належному рівні і підлягатиме обов’язковому виконанню органом місцевого самоврядування, органом державної фіскальної служби та платниками місцевих податків і зборів.

Досягнення встановлених цілей шляхом виконання вимог даного регуляторного акту принесе вигоди без необхідності здійснення витрат, а саме:

- зменшуються витрати на адміністрування місцевих податків і зборів;

- орган місцевого самоврядування дотримається принципу верховенства закону;

- орган державної фіскальної служби та платники місцевих податків і зборів застосовуватимуть нормативно-правові акти Новопсковської селищної ради з питань оподаткування, які відповідатимуть вимогам чинного законодавства.

Контроль та нагляд за додержанням вимог запропонованого регуляторного акту буде здійснюватися органами державної фіскальної служби систематично, у тому числі під час проведення перевірок.

6. Визначення очікуваних результатів ухвалення запропонованого регуляторного акта

Регулювання впливає на кожну з трьох базових сфер: інтереси громадян та суб’єктів господарювання, інтереси держави, органу місцевого самоврядування.

 

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Інтереси органу місцевого самоврядування

- нормативні акти селищної ради з питань оподаткування місцевими податками і зборами, відповідатимуть вимогам чинного законодавства;

- зростання надходжень до селищного бюджету, що забезпечить додаткові можливості для досягнення соціально-економічного розвитку та вирішення проблем благоустрою, потреб громади, фінансування програм та збалансування інтересів усіх учасників регуляторного процесу.

відсутні

Інтереси громадян та суб’єктів господарювання

- відсутність збільшення розмірів ставок єдиного податку.  

- встановлення пільг зі податку на нерухоме майно.

- ставки податку на земельні ділянки, які знаходяться під забудовою встановлені на рівні минулорічних.

- створення передумов для розвитку бізнесу та потенційного освоєння  економічно привабливих територій.

Запровадження додаткових податків та зборів відповідно до норм законодавства України.

Інтереси

держави

- Запровадження соціально справедливих місцевих податків та зборів.

-    встановлення пільг зі сплати окремих податків для підприємств, установ організацій, що фінансуються з державного бюджету України.

- створення умов для розвитку бізнесу та економіки держави в цілому.

відсутні

 

 

 

7. Обґрунтування запропонованого терміну дії регуляторного акта

Пропонується встановити строк дії регуляторного акту на 2018 рік, що співвідноситься з цілями його прийняття. Зміни до регуляторного акта вносяться в разі потреби та у разі внесення змін до чинного законодавства.

8. Визначення показників результативності регуляторного акта

Показниками результативності запропонованого проекту рішення селищної  ради є збільшення надходжень до місцевого бюджету.

9. Визначення способів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності регуляторного акта у разі його ухвалення

Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься протягом року з дня набрання ним чинності, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта планується здійснити за три місяці до закінчення терміну, на який приймається даний регуляторний акт.

Періодичне відстеження результативності не планується, в зв’язку з тим, що термін дії регуляторного акта складає 1 рік.

Під час проведення відстеження результативності цього регуляторного акта будуть використовуватись офіційні статистичні дані щодо показників результативності регуляторного акта.

 

 

Голова постійної комісії з питань планування

фінансів, бюджету, соціально-економічного,

житлово-комунального господарства

та комунальної власності                                                                                      Є.І. Олійник

 

 

ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК

постійної комісії з питань планування фінансів, бюджету, соціально-економічного, житлово-комунального господарства та комунальної власності щодо регуляторного впливу проекту регуляторного акту «Про встановлення місцевих податків і зборів на 2018 рік»

 

 

            Розробник проекту регуляторного акту: постійна комісія з селищної ради з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку, житлово-комунального господарства та комунальної власності.

 

            1. Відповідність проекту регуляторного акту принципам державної регуляторної політики, встановленим статтею 4 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»:

            Проект регуляторного акту відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, адекватності, ефективності, збалансованості, передбачуваності, прозорості та врахування громадської думки.

 

2. Відповідність проекту регуляторного акту вимогам статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»:

Проект регуляторного акту відповідає вимогам статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» щодо підготовки аналізу регуляторного впливу.

 

3. Узагальнений висновок:

Враховуючи проведену експертизу, проект регуляторного акту «Про встановлення місцевих податків і зборів на 2018 рік» відповідає вимогам ст. ст. 4, 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

 

 

Голова постійної комісії з питань планування

фінансів, бюджету, соціально-економічного,

житлово-комунального господарства

та комунальної власності                                                                                      Є.І. Олійник