Новопсковська громада
Новопсковський район, Луганська область

Вакансії

      З 6 липня 2017 року Новопсковська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад у Новопсковській селищній раді:

Начальника  відділу освіти селищної ради

           Вимоги до кандидатів: громадянство України, вища освіта відповідного професійного  спрямування  за  освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;  знання державної мови; вміння роботи на комп’ютері на рівні користувача; стаж роботи  за  фахом  на   службі   в   органах   місцевого самоврядування  та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або  при  необхідності  (виходячи  із  виконання  виконавчим органом  основних  завдань  та  функцій) стаж  роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років. 

 

Спеціаліста-землевпорядника  відділу комунальної власності та земельних ресурсів (тимчасово вакантна посада на період відпустки по догляду за дитиною постійно прийнятого працівника).

              Вимоги до кандидатів: громадянство України, базова вища  освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра; знання державної мови; вміння роботи на комп’ютері на рівні користувача; без вимог до стажу роботи.

Необхідні документи:

заповнена особова картка (форма П-2ДС);

дві фотокартки розміром 4х6 см;

копії паспорта, військового квитка;

копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;

е-декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік.

             Документи на конкурс приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення про конкурс (з 06.07.2017 по 04.08.2017 включно) за адресою: смт Новопсков, вул. Шкільна, 3, селищна рада, кабінет 10.

Додаткові відомості про умови конкурсу за телефоном: 2-18-40.

 

 

              Новопсковська селищна рада  оголошує конкурс на заміщення вакантних посад у Новопсковській селищній раді: 

-    начальника Центру надання адміністративних послуг- адміністратора;
-    заступника начальника Центру надання адміністративних послуг-адміністратора;
-    державного реєстратора;
-    державного реєстратора;
-    спеціаліста сектору культури, спорту та туризм;
-    начальника відділу організації надання соціальних послуг.


                Вимоги до кандидатів:

 На посади начальника Центру надання адміністративних послуг-адміністратора, заступника начальника Центру надання адміністративних послуг-адміністратора, начальника відділу організації надання соціальних послуг
 громадянство України, вища освіта відповідного професійного  спрямування  за  освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;  знання державної мови; вміння роботи на комп’ютері на рівні користувача; стаж роботи  за  фахом  на   службі   в   органах   місцевого самоврядування  та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або  при  необхідності  (виходячи  із  виконання  виконавчим органом  основних  завдань  та  функцій) стаж  роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років. 

На посади державних реєстраторів
громадянство України, вища освіта відповідного професійного  спрямування  за  освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;  знання державної мови; вміння роботи на комп’ютері на рівні користувача; стаж роботи  за  фахом  на   службі   в   органах   місцевого самоврядування  та державній службі  не менше 1 року або  при  необхідності  (виходячи  із  виконання  виконавчим органом  основних  завдань  та  функцій) стаж  роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
На посаду спеціаліста сектору культури, спорту та туризму
громадянство України, базова вища   освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра; знання державної мови; вміння роботи на комп’ютері на рівні користувача; без вимог до стажу роботи.

Необхідні документи: заповнена особова картка (форма П-2ДС); дві фотокартки розміром 4х6 см; копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;е-декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік; копії паспорта, військового квитка.
             Документи на конкурс приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення про конкурс за адресою: смт Новопсков, вул. Шкільна, 3, селищна рада, кабінет № 10.
Додаткові відомості про умови конкурсу за телефоном: 2-18-40, 2-18-93