Новопсковська громада
Новопсковський район, Луганська область

Вакансії

Новопсковська селищна рада  оголошує  з 8 лютого 2018 року конкурс на заміщення вакантних посад у Новопсковській селищній раді:

 начальника відділу освіти Новопсковської селищної ради;

начальника відділу організації надання соціальних послуг селищної ради;

державного реєстратора Центру надання адміністративних послуг;

державного реєстратора Центру надання адміністративних послуг;

адміністратора Центру надання адміністративних послуг;

спеціаліста селищної ради (проектного менеджера).

 

 Вимоги до кандидатів:

 На  начальника відділу освіти Новопсковської селищної ради:  громадянство України, вища освіта відповідного професійного  спрямування  за  освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;  знання державної мови; вміння роботи на комп’ютері на рівні користувача; стаж роботи  за  фахом  на   службі   в   органах   місцевого самоврядування  та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або  при  необхідності  (виходячи  із  виконання  виконавчим органом  основних  завдань  та  функцій) стаж  роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років.

На начальника відділу організації надання соціальних послуг селищної ради: громадянство України, вища освіта відповідного професійного  спрямування  за  освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;  знання державної мови; вміння роботи на комп’ютері на рівні користувача; стаж роботи  за  фахом  на   службі   в   органах   місцевого самоврядування  та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або  при  необхідності  (виходячи  із  виконання  виконавчим органом  основних  завдань  та  функцій) стаж  роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років.

На посаду державного реєстратора Центру надання адміністративних послуг: громадянство України, вища освіта відповідного професійного  спрямування  за  освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;  знання державної мови; вміння роботи на комп’ютері на рівні користувача; стаж роботи  за  фахом  на   службі   в   органах   місцевого самоврядування  та державній службі  не менше 1 року або  при  необхідності  (виходячи  із  виконання  виконавчим органом  основних  завдань  та  функцій) стаж  роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

На посаду адміністратора Центру надання адміністративних послуг селищної ради: громадянство України, вища освіта відповідного професійного  спрямування  за  освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;  знання державної мови; вміння роботи на комп’ютері на рівні користувача; стаж роботи  за  фахом  на   службі   в   органах   місцевого самоврядування  та державній службі  не менше 2 року або  при  необхідності (виходячи  із  виконання  виконавчим органом  основних  завдань  та  функцій) стаж  роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

На посаду спеціаліста Новопсковської селищної ради (проектного менеджера): громадянство України, вища освіта відповідного професійного  спрямування  за  освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;  знання державної мови; вміння роботи на комп’ютері на рівні користувача. Досвід написання проектних заявок на участь в конкурсах міжнародних донорів, ДФРР, Мінрегіонбуд тощо.

 

Необхідні документи: заповнена особова картка (форма П-2ДС); дві фотокартки розміром 4х6 см; копії документів про освіту, підвищення кваліфікації; е-декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2017 рік; копії паспорта, ідентифікаційного коду, військового квитка.

Документи на конкурс приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня оголошення про конкурс за адресою: смт Новопсков, вул. Шкільна, 3, селищна рада, кабінет № 8.

Додаткові відомості про умови конкурсу за телефоном: 2-18-40, 2-18-93.