Новопсковська селищна військова адміністрація

Луганська область Старобільський район

Положення про відділ земельних ресурсів Новопсковської селищної ради

Завантажити положення про відділ  земельних ресурсів Новопсковської селищної ради

 

 

Додаток до рішення _________ сесії

Новопсковської селищної ради

сьомого скликання від ______№____

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про відділ  земельних ресурсів

Новопсковської селищної ради

 

1.Загальні положення

1.1. Відділ земельних ресурсів (надалі - Відділ) Новопсковської селищної  ради утворюється і припиняє свою діяльність за рішенням селищної ради та є виконавчим органом Новопсковської селищної ради. Входить до структури апарату Новопсковської селищної ради.

1.2. Відділ є підконтрольним та підзвітним Новопсковській селищній раді, підпорядкований виконавчому комітету селищної ради, селищному голові, заступнику селищного голови з питань діяльності виконавчого органу.

1.3. Відділ здійснює повноваження щодо реалізації земельного законодавства на території Новопсковської селищної територіальної громади.

1.4. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, нормативними актами Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, рішеннями селищної ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, цим Положенням.

1.5 Працівники відділу є посадовими особами органу місцевого самоврядування. Структура та чисельність Відділу затверджується селищною радою.

 

                    2. Завдання та повноваження Відділу

2.1. Основними завданнями Відділу є:

- реалізація політики селищної ради у сфері земельного законодавства   на території Новопсковської селищної територіальної громади, в межах питань, що належать до компетенції Відділу, визначених цим Положенням;

- забезпечення надходження коштів до селищного бюджету за рахунок ефективного обліку, використання, продажу земель в межах  Новопсковської селищної територіальної громади;

-  участь у розробленні та виконанні програм Новопсковської селищної територіальної громади;

- організація роботи щодо забезпечення конституційних та законних прав громадян та юридичних осіб на землю відповідно до Земельного кодексу України та інших нормативних актів України;

- організація консультацій з громадськістю з питань, що належить до компетенції Відділу .

2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань виконує наступні функції :

2.2.1. у сфері земельних відносин:

- здійснює аналітичний облік використання земельних ресурсів Новопсковської селищної територіальної громади, відповідно до оформлених правовстановлюючих документів на земельні ділянки та забезпечує створення відповідної електронної бази даних;

- здійснює розрахунок сум орендної плати для оформлення договорів оренди земельних ділянок відповідно до прийнятих рішень Новопсковської селищної ради;

- здійснює підготовку договорів  оренди землі згідно діючого законодавства;

- аналізує документацію із землеустрою, подану на розгляд селищної ради та готує відповідні пропозиції і проекти рішень ;

- здійснює відповідну аналітичну роботу з територіальними підрозділами ГУ ДПС та  Держгеокадастру для забезпечення надходжень від плати за землю;

- здійснює підготовку та проведення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності для розробки експертної грошової оцінки земельних ділянок, які знаходяться в комунальній власності;

- здійснює підготовку та укладання договорів про сплату авансового внеску в рахунок оплати вартості земельної ділянки;

-здійснює підготовку та укладання договорів про виконання робіт з суб’єктами оціночної діяльності для розробки експертної грошової оцінки земельної ділянки,які знаходяться у комунальній власності;

- здійснює підготовку необхідних документів для проведення земельних торгів, відповідно до Земельного кодексу України;

- здійснює підготовку графіків розрахунків сум сплати щодо продажу земельних ділянок із розстроченням платежу;

- готує та представляє необхідний пакет документів  для розрахунку із суб’єктами оціночної діяльності за рахунок авансового внеску внесеного покупцем земельних ділянок;

- здійснює підготовку матеріалів та забезпечує роботу комісії з розгляду заяв, що стосуються земельних відносин на території Новопсковської селищної територіальної громади;

- готує і вносить на розгляд селищної ради проекти рішень щодо регулювання земельних відносин та реалізації прав громадян та юридичних осіб на землю відповідно до чинного законодавства;

- здійснює щорічний перерахунок орендної плати по діючим договорам оренди відповідно до діючих рішень та готує необхідні додаткові угоди;

- надає щомісячну та щорічну інформацію до територіальних підрозділів Державної фіскальної служби стосовно користувачів земельних ділянок;

- здійснює прогнозні розрахунки надходжень коштів до селищного бюджету від оренди землі та продажу земельних ділянок комунальної власності;

- бере участь в роботі погоджувальних комісій при розгляді та вирішенні земельних спорів;

- представляє Новопсковську селищну раду та її виконавчий комітет при реєстрації земельних ділянок комунальної власності в Державному земельному кадастрі;

- здійснює інші повноваження у сфері земельних відносин відповідно до чинного законодавства України.

2.3. Інші повноваження Відділу:

- здійснює аналіз ефективного використання земельних ресурсів Новопсковської селищної територіальної громади;

- взаємодіє з іншими виконавчими органами селищних, сільських  рад,

постійними комісіями селищної ради, підприємствами, установами, організаціями та об’єднаннями громадян з питань земельних відносин;

- забезпечує систематичне інформування населення  об’єднаної територіальної громади Новопсковської селищної ради про хід приватизації та надання в оренду земель територіальної громади;

- проводить роботу щодо розробки, аналізу та надання пропозицій до проектів нормативно-правових актів та інших нормативних документів, а також концепцій і програм управління земельними ресурсами;

 - здійснює інші повноваження в сфері земельних відносин, передбачені чинним законодавством, віднесені до компетенції виконавчих органів селищної ради.

3. Права Відділу

3.1. Відділ має право:

3.1.1. Одержувати в установленому Законами порядку від відділів, селищного голови, заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, органів статистики, підприємств, установ, організацій безоплатні звітні дані, картографічні, інформаційні та довідкові матеріали, які необхідні для виконання покладених на Відділ завдань.

3.1.2. Одержувати від юридичних і фізичних осіб потрібні документи та матеріали для підготовки проектів рішень селищної ради.

3.1.3. Залучати в установленому порядку відповідні організації та спеціалістів до здійснення аналітичного контролю за ефективним використанням земельних ресурсів, додержанням умов договорів оренди земельних ділянок.

3.1.4. За доручення селищного  голови, здійснювати перевірки з питань ефективного використання земель ОТГ установами ,організаціями та громадянами.

3.2. Виконувати інші дії, що не суперечать чинному законодавству України, необхідні для виконання завдань і функцій Відділу, визначених цим Положенням.

4. Керівництво Відділом

4.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади селищним головою.

4.2. Начальник Відділу:

4.2.1. Здійснює загальне керівництво діяльністю Відділу.

4.2.2. Узгоджує посадові обов’язки працівників Відділу.

4.2.3. Координує роботу Відділу з іншими виконавчими органами селищної ради.

4.2.4. Забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності відділу вживає необхідних заходів до їх поліпшення.

4.2.5 Бере участь у засіданнях селищної ради, виконавчого комітету, нарадах селищного голови, заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів у разі розгляду питань, що стосується компетенції Відділу.

4.2.6 Розподіляє обов’язки між працівниками Відділу, очолює і контролює їх роботу.

4.2.7. Контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у Відділі.

4.2.8 Виконує інші доручення селищної ради, виконавчого комітету селищної ради, селищного голови, заступника селищного голови  з питань діяльності виконавчих органів пов’язані з діяльністю Відділу.

                               

5. Заключні положення

5.1 Селищна рада створює умови для ефективної праці фахівців відділу, підвищення їх кваліфікації, забезпечує їх окремим приміщенням, обладнанням, телефонним зв’язком, оргтехнікою для виконання покладених на Відділ завдань.

5.2. Покладання на працівників Відділу обов’язків, які не передбачені цим Положенням, не допускаються.

5.3. Ліквідація або реорганізація Відділу проводиться згідно з чинним законодавством України.

 

 

 

 

 

Секретар селищної ради                                                Т.М.Гречана

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь