Новопсковська громада
Новопсковський район, Луганська область

Реєстрацію місця проживання/перебування та зняття з реєстрації в смт Новопсков, селах Осинове, Макартетине, Хворостяне, Ікове і Тев’яшеве здійснює Новопсковська селищна рада

 

У зв’язку з набранням чинності окремих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»  в Україні змінюється  система реєстрації місця проживання.

Відповідно до закону органом реєстрації визначено виконавчий орган сільської, селищної або міської ради, сільського голову (у разі, якщо відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено). Загальна процедура та вимоги щодо переліку документів, які необхідні для реєстрації, суттєво не змінилися.

Штампи до паспортів громадянина України проставлятимуть органи реєстрації, за винятком випадків відновлення втрачених документів та оформлення першого паспорта громадянина України. Місцеві громади передаватимуть інформацію про реєстрацію місця проживання для внесення до Єдиного державного демографічного реєстру.

Постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру»

ДОКУМЕНТИ

для реєстрації місця проживання /перебування

 

  • Заява за формами (додатки 6, 7, 8)

 

  • Документ (паспорт, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідки на постійне проживання, на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує тимчасового захисту, якій надано тимчасовий захист);

 

  • Квитанцію про сплату адмінзбору;

 

  • Документи, що підтверджують право на проживання в житлі (свідоцтво, ордер, договір по найму, рішення суду….) У разі відсутності – згода власника, наймача та членів родини);

 

  • Військовий квиток або посвідчення про приписку;

 

  • Заяву про зняття з реєстрації у разі одночасного здійснення операції (додаток 11)

 

ЯКЩО ЗАЯВУ ОФОРМЛЮЄ ПРЕДСТАВНИК, то додатково:

  • документ, що посвідчує особу представника;
  • документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини — батьками (усиновлювачами).

 

ДОКУМЕНТИ

для зняття з реєстрації місця проживання

 

  • Заява за формою (додаток 11)
  • Зняття з реєстрації може відбуватися також у випадках:
  • Рішення суду про позбавлення права власності на житлове приміщення;
  • Свідоцтва про смерть;
  • Повідомлення територіального органу із зазначенням відповідних реквізитів паспорта померлої особи або документа про смерть, виданого органом іноземної держави;
  • Закінчення строку посвідки на тимчасове проживання чи скасування дозволу на імміграцію та посвідки на постійне проживання в Україні;
  • Підстав на право користування житловим приміщенням (закінчення строку дії договору оренди, найму, строку навчання в навчальному закладі, відчуження житла та інших документів) (заява власника, наймача житла).

 

  • Документ (паспорт, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідки на постійне проживання, на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує тимчасового захисту, якій надано тимчасовий захист);

 

  • Квитанцію про сплату адмінзбору;

 

  • Військовий квиток або посвідчення про приписку.

 

 

За роз’ясненнями звертайтеся по телефону 2-18-40 Солдаткова Оляна Анатоліївна, спеціаліст Новопсковської селищної ради.

Реєстрація місця проживання/перебування та зняття з реєстрації відбувається у понеділок, четвер та п’ятницю з 8.00 до 17.00 з перервою на обід 12.00-13.00.



« повернутися до списку новин