ДНЗ Веселка завдання
• Виконання соціологічного замовлення населення щодо догляду, розвитку, виховання та навчання дітей дошкільного віку.
• Забезпечення комфортного перебування дітей у закладі.
• Створення належних умов для реалізації дитини свого природного потенціалу (фізичного, психологічного, соціального, творчого).
• Формування механізмів саморозвитку дошкільників.
• Розширення свідомості дитини.
• Сприяння існування її свідомості.
• Підготовка дітей до подальшого навчання у школі.
• Формування навичок практичного життя дошкільника.
• Розвиток у дошкільника почуття самовартісності, віри у свої можливості, оптимістичні життєві перспективи.
• Об’єднання навколо дошкільного навчального закладу батьків, відомств соціальної сфери для соціалізації дитини, збереження та зміцнення її здоров’я.
• Розвиток методичної роботи для удосконалення професійної майстерності педагогів.
• Підтримка особистісно - орієнтованого навчання та виховання, яке базується на ідеології розвиваючого навчання.
• Розширення та удосконалення освітніх послуг, орієнтованих на вік та рівень розвитку дітей, формування навиків здорового способу життя.
• Відновлення традицій сімейного виховання та залучення сім'ї до освітнього процесу.
• Організація роботи в наступності ДНЗ та школи.
Пріоритетні завдання роботи ДНЗ «Веселка»:
• Формування національної свідомості, належності до рідної землі, народу; поваги до таких цінностей, як свобода, рівність, справедливість. Виховання почуття патріотизму, поваги до державної символіки, поваги до української мови як державної.
• Спрямування діяльності педагога на реалізацію програми «Українське дошкілля».
• Здійснення цілеспрямованої роботи педагога та батьків щодо усвідомлення дітьми значущості фактора здоров’я, шкідливих звичок, недбалого ставлення до свого здоров’я.
• Створення екологічно сприятливого життєвого простору для формування та збереження здоров’я дошкільника.
• Оптимізація рухового режиму дітей.
• Оновлення принципів змісту та освітніх технологій.
• Орієнтація на формування життєвої компетентності дитини. Забезпечення фізичного, психологічного та морального здоров’я дітей. Забезпечення розвивального предметно-ігрового середовища.
• Гуманізація взаємин дитини з навколишнім середовищем.
• Формування відповідального ставлення до власного життя.
• Актуалізація уваги батьків до проблем виховання дошкільників. Впровадження нестандартних форм взаємодій дошкільного навчального закладу і батьків.
• Формування досвіду суспільно-корисної діяльності, здатності до творчості, що розвиває налаштованість дитини на пошук, удосконалення своєї праці і себе у праці.