Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад садок «Веселка» Новопсковської селищної ради»
Основні завдання, які здійснює ДНЗ „ Веселка ”:
- Формування духовного потенціалу дошкільників засобами екологічного виховання;
- Створення соціокультурного середовища закладу для введення дошкільників у світ театрального мистецтва.
- Впровадження здоров’ятворчих та здовров’язберігаючих технологій в дошкільному закладі.
Пріоритетні завдання діяльності керівництва закладу:
• демократизація (у принципах управління - співробітництво, партнерство, взаємодопомога, перевага управління справами, а не людьми; перехід від надмірного адміністрування до ділового спілкування; колегіальність у прийнятті рішень; скорочення дій розпорядчих документів; розвиток неурядових, суспільних освітянських спілок, об’єднань);
• гуманізація (гармонізація стосунків між усіма учасниками педагогічного процесу, створення сприятливих умов для творчої самореалізації усіх суб’єктів навчально-виховного процесу, утвердження особистості як найбільшої цінності у суспільстві );
• особистісно-зорієнтований підхід (розуміння свободи вибору людини у обранні шляхів до само актуалізації, створення умов для досягнення особистісного зросту; прийняття факту, що воля та вибір людини є індивідуальними, неповторними, самобутніми);
• модернізація (інтенсивне використання в розвитку теорії та практики управління соціально-педагогічними системами інформаційно- комунікаційних технологій; залучення ресурсів і можливостей глобальної мережі Інтернет;, модернізація структур управління, функцій і методів управлінської діяльності, перехід до нових управлінських технологій);
• диференціація і мобільність (створення умов для становлення багато профільного, варіативного навчання; обізнаність керівника про розвиток світового і, зокрема, європейського освітнього простору);
• варіативність (забезпечення можливості широкого вибору змісту, форм і засобів навчання та виховання, альтернативність у задоволенні духовних запитів особистості, її інтелектуальних та пізнавальних можливостей та інтересів; поглиблення та розширення практичної спрямованості навчальних програм).