Новопсковська селищна рада оголошує з 8 лютого 2018 року конкурс на заміщення вакантних посад у Новопсковській селищній раді:
Новопсковська селищна рада оголошує з 8 лютого 2018 року конкурс на заміщення вакантних посад у Новопсковській селищній раді:
начальника відділу освіти Новопсковської селищної ради;
начальника відділу організації надання соціальних послуг селищної ради;
державного реєстратора Центру надання адміністративних послуг;
державного реєстратора Центру надання адміністративних послуг;
адміністратора Центру надання адміністративних послуг;
спеціаліста селищної ради (проектного менеджера).
Вимоги до кандидатів:
На начальника відділу освіти Новопсковської селищної ради: громадянство України, вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; знання державної мови; вміння роботи на комп’ютері на рівні користувача; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років.
На начальника відділу організації надання соціальних послуг селищної ради: громадянство України, вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; знання державної мови; вміння роботи на комп’ютері на рівні користувача; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років.
На посаду державного реєстратора Центру надання адміністративних послуг: громадянство України, вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; знання державної мови; вміння роботи на комп’ютері на рівні користувача; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше 1 року або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
На посаду адміністратора Центру надання адміністративних послуг селищної ради: громадянство України, вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; знання державної мови; вміння роботи на комп’ютері на рівні користувача; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше 2 року або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
На посаду спеціаліста Новопсковської селищної ради (проектного менеджера): громадянство України, вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; знання державної мови; вміння роботи на комп’ютері на рівні користувача. Досвід написання проектних заявок на участь в конкурсах міжнародних донорів, ДФРР, Мінрегіонбуд тощо.
Необхідні документи: заповнена особова картка (форма П-2ДС); дві фотокартки розміром 4х6 см; копії документів про освіту, підвищення кваліфікації; е-декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2017 рік; копії паспорта, ідентифікаційного коду, військового квитка.
Документи на конкурс приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня оголошення про конкурс за адресою: смт Новопсков, вул. Шкільна, 3, селищна рада, кабінет № 8.
Додаткові відомості про умови конкурсу за телефоном: 2-18-40, 2-18-93.