Організовувати ефективне і безпечне освітнє середовище вчилися педагоги
У період з 29 жовтня по 3 листопада 2018 року на базі Новопсковського ЗЗСО І-ІІІ ступенів відбулася друга очна сесія для вчителів початкових класів, які навчатимуть учнів перших класів у 2019-2020 навчальному році.
Учасники семінару ознайомились з принципами педагогіки партнерства, організаційно-педагогічними та психологічними умовами формування партнерських відносин у системі: «вчитель-учень-батьки», прийомами та формами роботи з батьками, учнями, що забезпечить налагодження успішної співпраці батьків та педагогічних колективів шкіл для забезпечення спільної місії – розвитку дитини.
У рамках проведення сесії тренери, Наталія Вєстє і Наталія Столбун опрацювали з педагогами такі модулі: «Особливості викладання навчальних предметів «Я досліджую світ», «Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів», «Основи інклюзивної освіти», «Зміст початкової освіти у вимірі сьогодення», «Організація ефективного і безпечного освітнього середовища», «Інтеграція: тематичний і діяльнісний підхід до навчання».
Вчителі поглибили знання про інтегроване навчання: формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання, розглянули різні інноваційні технології навчання, стратегії розвитку критичного мислення. Педагогами були опрацьовані такі прийоми і методи критичного мислення: «Кубування», «Мозкова атака», «Асоціативний кущ» та відпрацьовані кінезіологічні вправи, які поліпшують роботу мозку. Продовжували опрацьовувати зміст і методику формувального оцінювання - одного із ключових чинників якісної освіти.
Крім того, педагоги вивчили модуль «Інклюзивне навчання», під час якого тренер Наталія Столбун ознайомила з особливостями організації освітнього процесу в інклюзивному середовищі, надала поради щодо роботи з учнями з різними функціональними обмеженнями. Працюючи в групах, аналізували риси і вміння педагога, необхідні для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
В останній день навчання учасники більше дізнались про інтегроване навчання, яке базується на комплексному підході, де освіта розглядається через призму загальної картини, а не ділиться на окремі дисципліни.
По завершенню сесії учасники висловили велику подяку тренерам за проведення і організацію цікавого та корисного навчання.