Коли школярі відпочивають вчителі навчаються
На базі Новопсковського ЗЗСО І-ІІІ ступенів відповідно до плану роботи відділу освіти Новопсковської селищної ради відбулися засідання методичних об’єднань педагогічних працівників.
У ході роботи всіх методичних об’єднань головна увага приділялася питанням, пов’язаним із реформою освіти. Перший важливий крок у рамках впровадження Нової української школи – реформування початкової освіти.
Тому на засіданні учителів початкових класів актуальними були питання й проблеми на шляху до впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти у рамках реформи «Нова українська школа».
Вчителі опрацювали різні питання: «Особливості проведення «Ранкових зустрічей», «Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом», провели карусель інновацій – використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання: квестова технологія, технологія «кластера» та метод проектів.
Під час засідань МО з інших предметів вчителі у неформальній обстановці змогли практично познайомитися з інноваційними підходами до викладання навчальних предметів, мережевою підтримкою підготовки учнів до ЗНО, ділились власним досвідом та цікавими педагогічними знахідками, презентували і моделювали свої фрагменти уроків, практикувались у проведенні інтегрованих проектів, а також розглядали критерії оцінювання проектної діяльності учнів. Були розглянуті такі питання: «Застосування дидактичного матеріалу як засобу формування комунікативної компетентності», «Формування комунікативної компетентності учнів через інтегровану систему навчання на уроках літератури: формування різних видів мовленнєвої діяльності в процесі міжкультурного спілкування», «Інтенсифікація процесу навчання англійської мови в контексті розбудови Нової української школи», «Використання мультимедійних технологій на уроках з метою формування інформаційно-комунікативної компетентності учнів» та багато інших.
На засіданні МО завідувачів закладів дошкільної освіти була розглянута тема «Сучасні технології розвитку і виховання дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного простору дошкільних закладів». Учасники обговорили основи організації інклюзивної освіти, створення предметно-розвивального середовища як важливої складової освітнього процесу та отримали поради й рекомендації у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
Під час усіх засідань були прийняті конкретні рішення щодо удосконалення освітнього процесу на шляху реформування освіти.