Щодо можливостей електронних сервісів
Віднині, кожен громадянин, представник юридичних осіб мають можливість зареєструвати компанію, отримати і роздрукувати електронні виписки, витяги або довідки через кабінет електронних сервісів, прямо на сайті, не виходячи з дому, за посиланням
Детальніше ТУТ
Завантажити інформаційний буклет Електронний документообіг — це сучасна зручна альтернатива звичайним паперовим документам, в ньому йде мова про наступне: електронний документообіг дозволяє позбутися від усіх незручностей:
всі документи «підписують» в електронному вигляді за допомогою цифрових підписів. Це швидко і просто;
для отримання паперової копії досить просто роздрукувати екземпляр. Зацікавлені особи отримують всю документацію миттєво, без довгого очікування листів або кур’єрів;
документи не втрачаються, помилки виправляються в стислі терміни;
немає необхідності виділяти корисну площу для зберігання безлічі паперових документів.
У рамках реформи системи реєстрації бізнесу та нерухомості Міністерством юстиції України було запроваджено електронні он-лайн сервіси.
Детально про превентивні заходи захисту майна
Відповідно до Законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» у громадян з’явилась можливість оскаржувати рішення, дії або бездіяльність державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно та державних реєстраторів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – державні реєстратори прав), суб’єктів державної реєстрації до Міністерства юстиції України та Головного територіального управління юстиції у Луганській області. Куди й на що можна скаржитись? Відповіді ТУТ
Головне територіальне управління юстиції у Луганській області