Новопсковська селищна військова адміністрація

Луганська область Старобільський район

Електронні сервіси Пенсійного фонду

Дата: 03.09.2020 14:07
Кількість переглядів: 2695

Фото без описуПоложенням про організацію прийому та обслуговування осіб, органам Пенсійного фонду України, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 23.10.2017 №23-2 передбачено надання послуг громадян електронній формі. Функціонує підсистема формування електронних пенсійних посвідчень, які одночасно є платіжною карткою:

для внутрішньо переміщених осіб, опрацьовано 7,9 тис.заяв для передачі до AT «Ощадбанк»;

для місцевих пенсіонерів опрацьовано – 0,4 тис. заяв,

Громадянам, які вже отримали нові електронні пенсійні посвідчення надаються роз’яснення щодо можливостей використання пенсійного посвідчень для доступу до електронних послуг, які можна отримати за допомогою weв-порталу Пенсійного фонду України.

На виконання наказу Пенсійного фонду України від 18.05.2018 № 91 «Про інформування шляхом відправлення СМС повідомлень» задля організації цільового індивідуального інформування осіб, які виявили бажання одержувати СМС - повідомлення, відділом обслуговування громадян проводиться реєстрація звернень про проведення СМС-інформування засобами інтегрованої комплексної інформаційної системи «Керування процесом обслуговування відвідувачів Пенсійного фонду України (Звернення)».

Всього зареєстровано на отримання послуги 3,7 тис.осіб.

Поліпшення обслуговування громадян - один із головних акцентів у роботі об’єднаного управління сьогодні.

Новий сервіс передбачає подання документів для призначення пенсії в електронному вигляді дистанційно, без відвідин органів Фонду. Це модель призначення пенсії «в один дотик». Передбачається, що «е-пенсія» має спростити взаємодію громадян із Пенсійним фондом, зменшити витрати часу на оформлення пенсії, дати змогу подати заяву, не виходячи з дому.

Для того щоб скористатися сервісом. Потрібні лише три умови: електронний пристрій (комп’ютер, ноутбук) із доступом до мережі Інтернет; авторизація в особистому кабінеті на Вебпорталі Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) за допомогою електронного цифрового підпису; наявність необхідних сканованих документів.

Потрібно зайти на Вебпортал Фонду, вибрати опцію «Призначення пенсії і заповнити відповідну заяву» та прикріпити до заяви скан-копії паспорта, реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний код), сторінок трудової книжки та зазначити свій номер телефону чи електронну пошту, щоб у разі виникнення якихось питань була можливість зворотнього зв’язку. Після ухвалення рішення про призначення пенсії особі надійде СМС- повідомлення про необхідність візиту до сервісного центру для отримання пенсійного посвідчення та пред’явлення оригіналів документів. Якщо особа не має змоги чи бажання користуватися новим ресурсом, то вона може, як і раніше, іти до пенсійної установи. Це її особистий вибір.

Протягом 2020 року через веб-портал подано 12 заяв на призначення та перерахунок пенсії.

З липня 2020 року впроваджено новий додаток «сканкопія трудової книжки». Підприємствами району подано 62 сканкопії трудових книжок . до органів ПФУ. В автоматичному режимі без звернення громадян до Пенсійного фонду призначено пенсії 3 громадянам.

Впроваджено новий електронний сервіс - мобільний додаток «Пенсійний фонд». Проект «Пенсійний фонд України у смартфоні» розроблено з метою реалізації розвитку системи надання електронних послуг «Е-пенсія» і забезпечення максимально зручної та оперативної взаємодії громадян із Пенсійним фондом України. Завантажити додаток можна за посиланням (https://play.google.com/store/apps/detalis7icNLia.gov.pfu).

Усім, хто виявить цікавість до нового ресурсу, будуть доступні такі сервіси:

-перегляд стану опрацювання звернень до Пенсійного фонду України, а також прикріплених до звернень документів;

-верифікація документів, довідок, сформованих в особистому електронному кабінеті;

-одержання та перегляд повідомлень від Пенсійного фонду України;

-подання документів для призначення/перерахунку пенсії в один дотик (Е- пенсія);

-зміна параметрів інформування;

-запис на прийом у відділи обслуговування та інше.

Функціонує «Кабінет роботодавця». Переваги користування:

І.Стан сплати Єдиного соціального внеску (ЄСВ);

2.Інформація про заборгованість підприємств та ЄСВ;

3.Перелік застрахованих осіб, у яких не зараховано страховий стаж;

4.Стан   подання звітів по сплаті ЄСВ;

Запроваджено новий сервіс надання електронних документів з підтвердженим QR-кодом. Відтепер не потрібно безпосередньо звертатися до органів Фонду, а можна, не виходячи з дому, через веб-портал ПФУ, отримати такі електронні документи:

  • довідку про доходи пенсіонера для призначення субсидій (містить дані про розмір пенсії, без урахування окремих видів виплат);
  • довідку про доходи пенсіонера (загальний розмір призначеної пенсії);
  • індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5) (містять інформацію про страховий стаж, заробітну плату та сплату страхових внесків страхувальниками);
  • витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (містить дані про статус застрахованої особи/отримувача страхової виплати; дані про набутий страховий стаж; відомості про страхувальників, про періоди трудових відносин; відомості щодо нарахованої заробітної плати, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу; відомості про особливі умови праці, про суми добровільних внесків; дані пенсійної справи; відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування).

Перевірити достовірність видачі електронних документів з QR-кодом можна через Веб-портал електронних послуг ПФУ у розділі «Верифікація виданих документів».

Електронний документ з QR-кодом, підписаний електронним цифровим підписом ПФУ, згідно чинного законодавства, є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі Пенсійного фонду.

Роботодавець, не виходячи з офісу, може отримати електронні «Довідки про трудовий та страховий стаж» працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності, інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу.

А у майбутньому роботодавців очікує – «електронний лікарняний».

Пенсійним фондом України створено електронні кабінети закладів охорони здоров’я (лікарів), страхувальників (роботодавців) і застрахованих осіб. Електронний лікарняний передбачає автоматизацію процесів та надаватиме можливість відслідкувати весь процес оформлення лікарняного:

1. Лікарняний листок реєструватиметься на підставі створеного лікарем через веб-інтерфейс медичного висновку, який засвідчує тимчасову непрацездатність. Кожен листок непрацездатності матиме унікальний реєстраційний номер, що формується та присвоюється автоматично;

2. Інформація через реєстр в Пенсійному Фонді буде автоматично передана у Фонд соціального страхування (ФСС) – в установі одразу знатимуть, що людина захворіла і повинна отримати допомогу – оскільки є платником єдиного соціального внеску;

3. Інформація також передаватиметься роботодавцю, який через кабінет страхувальника на веб-порталі електронних послуг ПФУ побачить, що працівник оформив тимчасову непрацездатність.

Отже, для того, щоб мати доступ до електронних листів непрацездатності співробітників, підприємство повинно зареєструватися на веб-порталі електронних послуг ПФУ https://portal.pfu.gov.ua за допомогою електронного цифрового підпису.

Страхувальник матиме можливість визначити за параметрами пошуку інформацію по листках непрацездатності застрахованих осіб, які працюють у страхувальника за трудовою книжкою (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Листки непрацездатності»), ознайомитись з переліком атрибутів, а також переглянути, зформувати та роздрукувати заяви-розрахунки по листках непрацездатності (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Заяви-розрахунки»).

Міжвідомча робоча група за участі, зокрема, представників Міністерства соціальної політики України, ФССУ, Пенсійного фонду України спільно напрацювала проект Порядку видачі та продовження електронних листків непрацездатності. Наразі документ знаходиться на затвердженні в Міністерстві охорони здоров’я України.

А поки завчасно реєструватись на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, щоб бути готовими до будь-яких інновацій та не втратити доступ до важливої інформації.

Портал електронних послуг – відмінний сервіс без черг та зайвих витрат.     Кожен громадянин  має можливість отримання інформації за допомогою веб-порталу ПФУ. Зареєструвавшись на цьому електронному сервісі, кожен користувач отримує доступ до своїх персональних даних, може сформувати запит на попередню підготовку документів, а також дізнатися суми сплачених роботодавцем страхових внесків і багато іншої корисної інформації. Адреса веб-порталу: http://portal.pfu.gov.ua

Новопсковський відділ обслуговування громадян

Телефон для довідок  ( 06463)2-15-16


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь