Новопсковська селищна військова адміністрація

Луганська область Старобільський район

Електронні сервіси Пенсійного фонду

Дата: 03.09.2020 14:07
Кількість переглядів: 2781

Фото без описуПоложенням про організацію прийому та обслуговування осіб, органам Пенсійного фонду України, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 23.10.2017 №23-2 передбачено надання послуг громадян електронній формі. Функціонує підсистема формування електронних пенсійних посвідчень, які одночасно є платіжною карткою:

для внутрішньо переміщених осіб, опрацьовано 7,9 тис.заяв для передачі до AT «Ощадбанк»;

для місцевих пенсіонерів опрацьовано – 0,4 тис. заяв,

Громадянам, які вже отримали нові електронні пенсійні посвідчення надаються роз’яснення щодо можливостей використання пенсійного посвідчень для доступу до електронних послуг, які можна отримати за допомогою weв-порталу Пенсійного фонду України.

На виконання наказу Пенсійного фонду України від 18.05.2018 № 91 «Про інформування шляхом відправлення СМС повідомлень» задля організації цільового індивідуального інформування осіб, які виявили бажання одержувати СМС - повідомлення, відділом обслуговування громадян проводиться реєстрація звернень про проведення СМС-інформування засобами інтегрованої комплексної інформаційної системи «Керування процесом обслуговування відвідувачів Пенсійного фонду України (Звернення)».

Всього зареєстровано на отримання послуги 3,7 тис.осіб.

Поліпшення обслуговування громадян - один із головних акцентів у роботі об’єднаного управління сьогодні.

Новий сервіс передбачає подання документів для призначення пенсії в електронному вигляді дистанційно, без відвідин органів Фонду. Це модель призначення пенсії «в один дотик». Передбачається, що «е-пенсія» має спростити взаємодію громадян із Пенсійним фондом, зменшити витрати часу на оформлення пенсії, дати змогу подати заяву, не виходячи з дому.

Для того щоб скористатися сервісом. Потрібні лише три умови: електронний пристрій (комп’ютер, ноутбук) із доступом до мережі Інтернет; авторизація в особистому кабінеті на Вебпорталі Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) за допомогою електронного цифрового підпису; наявність необхідних сканованих документів.

Потрібно зайти на Вебпортал Фонду, вибрати опцію «Призначення пенсії і заповнити відповідну заяву» та прикріпити до заяви скан-копії паспорта, реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний код), сторінок трудової книжки та зазначити свій номер телефону чи електронну пошту, щоб у разі виникнення якихось питань була можливість зворотнього зв’язку. Після ухвалення рішення про призначення пенсії особі надійде СМС- повідомлення про необхідність візиту до сервісного центру для отримання пенсійного посвідчення та пред’явлення оригіналів документів. Якщо особа не має змоги чи бажання користуватися новим ресурсом, то вона може, як і раніше, іти до пенсійної установи. Це її особистий вибір.

Протягом 2020 року через веб-портал подано 12 заяв на призначення та перерахунок пенсії.

З липня 2020 року впроваджено новий додаток «сканкопія трудової книжки». Підприємствами району подано 62 сканкопії трудових книжок . до органів ПФУ. В автоматичному режимі без звернення громадян до Пенсійного фонду призначено пенсії 3 громадянам.

Впроваджено новий електронний сервіс - мобільний додаток «Пенсійний фонд». Проект «Пенсійний фонд України у смартфоні» розроблено з метою реалізації розвитку системи надання електронних послуг «Е-пенсія» і забезпечення максимально зручної та оперативної взаємодії громадян із Пенсійним фондом України. Завантажити додаток можна за посиланням (https://play.google.com/store/apps/detalis7icNLia.gov.pfu).

Усім, хто виявить цікавість до нового ресурсу, будуть доступні такі сервіси:

-перегляд стану опрацювання звернень до Пенсійного фонду України, а також прикріплених до звернень документів;

-верифікація документів, довідок, сформованих в особистому електронному кабінеті;

-одержання та перегляд повідомлень від Пенсійного фонду України;

-подання документів для призначення/перерахунку пенсії в один дотик (Е- пенсія);

-зміна параметрів інформування;

-запис на прийом у відділи обслуговування та інше.

Функціонує «Кабінет роботодавця». Переваги користування:

І.Стан сплати Єдиного соціального внеску (ЄСВ);

2.Інформація про заборгованість підприємств та ЄСВ;

3.Перелік застрахованих осіб, у яких не зараховано страховий стаж;

4.Стан   подання звітів по сплаті ЄСВ;

Запроваджено новий сервіс надання електронних документів з підтвердженим QR-кодом. Відтепер не потрібно безпосередньо звертатися до органів Фонду, а можна, не виходячи з дому, через веб-портал ПФУ, отримати такі електронні документи:

  • довідку про доходи пенсіонера для призначення субсидій (містить дані про розмір пенсії, без урахування окремих видів виплат);
  • довідку про доходи пенсіонера (загальний розмір призначеної пенсії);
  • індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5) (містять інформацію про страховий стаж, заробітну плату та сплату страхових внесків страхувальниками);
  • витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (містить дані про статус застрахованої особи/отримувача страхової виплати; дані про набутий страховий стаж; відомості про страхувальників, про періоди трудових відносин; відомості щодо нарахованої заробітної плати, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу; відомості про особливі умови праці, про суми добровільних внесків; дані пенсійної справи; відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування).

Перевірити достовірність видачі електронних документів з QR-кодом можна через Веб-портал електронних послуг ПФУ у розділі «Верифікація виданих документів».

Електронний документ з QR-кодом, підписаний електронним цифровим підписом ПФУ, згідно чинного законодавства, є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі Пенсійного фонду.

Роботодавець, не виходячи з офісу, може отримати електронні «Довідки про трудовий та страховий стаж» працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності, інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу.

А у майбутньому роботодавців очікує – «електронний лікарняний».

Пенсійним фондом України створено електронні кабінети закладів охорони здоров’я (лікарів), страхувальників (роботодавців) і застрахованих осіб. Електронний лікарняний передбачає автоматизацію процесів та надаватиме можливість відслідкувати весь процес оформлення лікарняного:

1. Лікарняний листок реєструватиметься на підставі створеного лікарем через веб-інтерфейс медичного висновку, який засвідчує тимчасову непрацездатність. Кожен листок непрацездатності матиме унікальний реєстраційний номер, що формується та присвоюється автоматично;

2. Інформація через реєстр в Пенсійному Фонді буде автоматично передана у Фонд соціального страхування (ФСС) – в установі одразу знатимуть, що людина захворіла і повинна отримати допомогу – оскільки є платником єдиного соціального внеску;

3. Інформація також передаватиметься роботодавцю, який через кабінет страхувальника на веб-порталі електронних послуг ПФУ побачить, що працівник оформив тимчасову непрацездатність.

Отже, для того, щоб мати доступ до електронних листів непрацездатності співробітників, підприємство повинно зареєструватися на веб-порталі електронних послуг ПФУ https://portal.pfu.gov.ua за допомогою електронного цифрового підпису.

Страхувальник матиме можливість визначити за параметрами пошуку інформацію по листках непрацездатності застрахованих осіб, які працюють у страхувальника за трудовою книжкою (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Листки непрацездатності»), ознайомитись з переліком атрибутів, а також переглянути, зформувати та роздрукувати заяви-розрахунки по листках непрацездатності (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Заяви-розрахунки»).

Міжвідомча робоча група за участі, зокрема, представників Міністерства соціальної політики України, ФССУ, Пенсійного фонду України спільно напрацювала проект Порядку видачі та продовження електронних листків непрацездатності. Наразі документ знаходиться на затвердженні в Міністерстві охорони здоров’я України.

А поки завчасно реєструватись на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, щоб бути готовими до будь-яких інновацій та не втратити доступ до важливої інформації.

Портал електронних послуг – відмінний сервіс без черг та зайвих витрат.     Кожен громадянин  має можливість отримання інформації за допомогою веб-порталу ПФУ. Зареєструвавшись на цьому електронному сервісі, кожен користувач отримує доступ до своїх персональних даних, може сформувати запит на попередню підготовку документів, а також дізнатися суми сплачених роботодавцем страхових внесків і багато іншої корисної інформації. Адреса веб-порталу: http://portal.pfu.gov.ua

Новопсковський відділ обслуговування громадян

Телефон для довідок  ( 06463)2-15-16


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь