Отримати послуги Державного земельного кадастру відтепер можна в ЦНАПі селищної ради
1 грудня 2020 року рішенням виконавчого комітету Новопсковської селищної ради затверджено оновлений перелік адміністративни послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Новопсковської селищної ради.
"Відтепер в ЦНАПі можна отримати адміністративні послуги Державного земельного кадастру, а також подати заяву на декларацію відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. Будемо раді вас бачити кожного дня з 8 до 17 години. Попередню консультацію можна отримати за телефоном 0661426233" - звертається до жителів громади Вікторія Гончарова, начальник ЦНАП селищної ради.
Вашій увазі повний Перелік адміністративних послуг, які надаються у ЦНАП Новопсковської селищної ради
- Реєстрація місця проживання особи.
- Зняття з реєстрації місця проживання.
- Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання
- Видача довідки про реєстрацію місця проживання.
- Видача довідки про реєстрацію місця проживання малолітній дитині
- Видача довідки про реєстрацію місця перебування.
- Реєстрація місця перебування особи.
- Внесення до паспорту громадянина України відомостей про уточнення та зміну нумерації будинків, перейменування вулиць проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів, тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої.
- Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно.
- Державна реєстрація іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно.
- Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
- Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за рішенням суду).
- Державна реєстрація права власності на нерухоме майно.
- Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
- Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.
- Заборона вчинення реєстраційних дій.
- Державна реєстрація юридичної особи (крім громадського формування).
- Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування).
- Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту.
- Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа.
- Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (крім громадського формування).
- Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування).
- Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування).
- Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування).
- Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (крім громадського формування).
- Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування).
- Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування).
- Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування).
- Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (крім громадського формування).
- Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування).
- Державна реєстрація фізичної особи – підприємця.
- Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу - підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
- Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
- Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця.
- Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
- Виправлення технічної помилки у відомостях Єдиного державного реєстра юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців допущеної з вини заявника.
- Видача рішення про передачу (надання) у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності.
- Видача рішення про продаж земельних ділянок комунальній власності.
- Видача рішення про надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки комунальної власності.
- Видача рішення про передачу (надання) в оренду земельних ділянок, що входять до складу спадщини.
- Видача рішення про передачу (надання) у власність та оренду земельних ділянок, що перебувають у колективній власності.
- Видача рішення про поновлення договору оренди землі.
- Видача рішення про припинення права оренди земельної ділянки,що перебуває у комунальній власності.
- Видача рішення про внесення змін до договору оренди землі.
- Видача рішення про надання згоди на передачу в суборенду земельної ділянки (її частини), що перебуває у комунальній власності.
- Видача рішення про внесення змін до рішення селищної ради або скасування рішення із земельних питань.
- Видача рішення про припинення права постійного користування земельною ділянкою , що перебуває у комунальній власності.
- Видача рішення про затвердження документації із землеустрою.
- Видача довідки про склад сім’ї.
- Надання довідки про перебування на квартирному обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов.
- Надання довідки про наявність господарства (пасіки).
- Надання довідки про підтвердження права власності на квартиру (будинок).
- Видача довідки про підтвердження реєстрації та проживання за адресою, ведення сумісного господарства на момент смерті померлої особи.
- Видача довідки про взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов.
- Видача довідки про підтвердження проведення поховання померлої особи.
- Присвоєння (зміна) поштової адреси об’єктам нерухомого майна.
- Прийом документів на матеріальну допомогу.
- Прийом документів на житлову комісію.
- Видача довідки щодо віднесення до членів особистого селянського господарства (в Центр зайнятості).
- Видача довідки про навність земельних ділянок, що включаються для врахування сукупного доходу сім'ї при наданні соціальної допомоги.
- Видача довідки про доходи від продажу фізичною особою власної сільськогосподарської продукції.
- Видача витягу з Держгеокадастру.
- Надання виписки із погосподарської книги
- Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку.
- Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) у зв'язку:
- зі зміною інформації, внесеної до паспорта (прізвища, імені, по батькові, дати народження, місця народження;
- виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта ;
- непридатність паспорта до подальшого використання;
- якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленому законодавством порядку для вклеювання до паспорту громадянина України зразка 1994 року нових фотокарток;
- у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року на з безконтактним електронним носієм (за бажанням).
- Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки) у зв'язку:
- зі зміною інформації, внесеної до паспорта (крім додаткової змінної інформації);
- отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням) ;
- виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта ;
- закінчення строку дії паспорта;
- непридатність паспорта до подальшого використання.
- Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм.
- Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон у зв'язку з обміном у разі:
- зміни інформації, внесеної до паспорта для виїзду за кордон;
- виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта для виїзду за кордон;
- закінчення строку дії паспорта для виїзду за кордон;
- непридатність паспорта для виїзду за кордон до подальшого використання.
- Приватизація житлового фонду, що належить до комунальної власності Новопсковської селищної об’єднаної територіальної громади та обліковується на балансі Новопсковської селищної ради.
- Видача рішення про затвердження детального плану території.
- Видача рішення про надання дозволу на розроблення детального плану території.
- Видача рішення про надання згоди на поділ та об’єднання земельних ділянок.
- Видача рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
- Видача рішення про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж.
- Прийом документів на спеціальну бюджетну дотацію за наявні бджолосім'ї.
- Державна реєстрація включення відомостей про громадське об’єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстріюридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
- Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
- Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
- Державна реєстрація включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
- Державна реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
- Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об’єднання
- Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії
- Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок
- Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об’єднання
- Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки
- Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців
- Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
- Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання
- Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
- Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
- Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
- Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
- Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об’єднання
- Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його реорганізації
- Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідації
- Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації
- Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації
- Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації
- Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійнихспілок,об’єднання професійних спілок в результаті ліквідації
- Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації
- Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації
- Державна реєстрація припинення творчої спілки,територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації
- Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації
- Державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок
- Державна реєстрація рішення про припинення громадського об’єднання
- Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії
- Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців
- Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки
- Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання
- Державна реєстрація створення громадського об’єднання
- Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії
- Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок
- Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців
- Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки
- Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців
- Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення структурного утворення політичної партії
- Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи
- Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок
- Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки
- Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади
- Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади
- Державна реєстрація статуту територіальної громади
- Скасування державної реєстрації статуту територіальної громади
- Державна реєстрація народження (комплексна послуга е-малятко)
- Видача висновку про погодження документації із землеустрою
- Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
- Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою
- Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)
- Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу
- Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку з видачею витягу
- Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно — територіальних одиниць з видачею витягу
- Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту з видачею витягу
- Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно — правовими актами, з видачею витягу
- Державна реєстрація обмежень у використанні з видачею витягу
- Надання відомостей з Державного земельного кадастру формі витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку
- Надання відомостей з Державного земельного кадастру формі витягів з Державного земельного кадастру про землі в межах територій адміністративно — територіальних одиниць
- Надання відомостей з Державного земельного кадастру формі витягів з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель
- Надання відомостей з Державного земельного кадастру формі довідок, що містять узагальнену інформацію про землі (території)
- Надання відомостей з Державного земельного кадастру формі викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану)
- Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру
- Надання відомостей з Державного земельного кадастру формі копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру.
- Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Перелік соціальних послуг, які надаються у Центрі надання адміністративних послуг Новопсковської селищної ради
- Надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
- Надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу;
- Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме;
- Виплата одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”;
- Прийняття рішення щодо соціального обслуговування громадянина територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг);
- Видача довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу;
- Видача особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена;
- Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо: відмови від майнових прав підопічного; видання письмових зобов’язань від імені підопічного; укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири; укладення договорів щодо іншого цінного майна; управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа; передання нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, за договором в управління іншій особі;
- Видача дозволу піклувальнику для надання згоди підопічній повнолітній особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочину щодо: відмови від майнових прав підопічного; видання письмових зобов’язань від імені підопічного; укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири; укладення договорів щодо іншого цінного майна;
- Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;
- Надання державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- Надання державної допомоги при народженні дитини;
- Надання державної допомоги при усиновленні дитини;
- Надання державної допомоги на дітей одиноким матерям;
- Надання державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
- Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю;
- Надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю;
- Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю;
- Надання державної соціальної допомоги на догляд;
- Компенсаційна виплата фізичній особі, яка надає соціальні послуги;
- Надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею;
- Призначення щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг;
- Призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту;
- Призначення одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю;
- Призначення та виплата одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, та учасників ліквідації наслідків інших ядерних аварій, осіб, які брали участь у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів і виконанні на них регламентних робіт, смерть яких пов’язана з участю у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів і виконанні на них регламентних робіт; одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою;
- Видача направлення (путівки) особам з інвалідністю та / або дітям з інвалідністю до реабілітаційних установ сфери управління Мінсоцполітики та / або структурних підрозділів з питань соціального захисту населення обласних, Київської та Севастопольської міських, районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад;
- Видача направлення на проходження обласної, центральної міської у мм. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю автомобілями;
- Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю;
- Видача путівки на влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці, психоневрологічного інтернату, дитячого будинку-інтернату або молодіжного відділення дитячого будинку-інтернату;
- Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї;
- Видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян;
- Встановлення статусу члена сім’ї загиблого ветерана війни;
- Встановлення статусу учасника війни”;
- Встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни;
- Видача посвідчення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю;
- Надання державної допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною;
- Призначення та виплата компенсацій та допомоги учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, учасникам ліквідації ядерних аварій, потерпілим від Чорнобильської катастрофи, потерпілим від радіаційного опромінення, віднесених до категорій 1, 2 та 3, дітям, потерпілим від Чорнобильської катастрофи, дітям з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- Надання державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях”;
- Призначення тимчасової державної допомоги непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату у зв’язку з відсутністю страхового стажу.
Перелік послуг, які надаються на віддаленому робочому місці в Центрі надання адміністративних послуг Новопсковської селищної ради Марківським об'єднаним управлінням Пенсійного фонду
- довідкової інформації (номери телефонів, адреси органів Пенсійного фонду, режим роботи, порядок звернень на прийом, попередній запис на прийом тощо);
- Попередній запис на прийом до керівництва територіального управління або керівників структурних підрозділів управління;
- щодо законодавства про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення;
- замовлень на видачу довідок про розмір пенсії;
- замовлень на видачу довідок про перебування на обліку та індивідуальних відомостей про застраховану особу (за формами ОК-5, ОК-7);
- виготовлених довідок, індивідуальних відомостей, оригіналів трудових книжок;
- в заповненні та прийманні анкети на виготовлення пенсійного посвідчення;
- пенсійного посвідчення;
- переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання;
- документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення пенсії, її перерахунок;
- заяв про надання допомоги у витребуванні документів, необхідних для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку);
- заяв та документів щодо переведення виплати пенсії та прийняття на облік за новим місцем проживання;
- заяв та документів щодо виплати пенсії за довіреністю;
- заяв та документів щодо зміни способу виплати пенсії;
- заяв та документів щодо поновлення виплати пенсії;
- заяв та документів щодо перерахунку призначених пенсій;
- заяв та документів щодо виплати недоотриманої пенсії;
- заяв та документів щодо забезпечення доступу до електронних сервісів Пенсійного фонду України, надання допомоги в користуванні ними.
Перелік адміністративних послуг, які надаються на віддаленому робочому місці в Центрі надання адміністративних послуг Новопсковським районним центром зайнятості
Інформаційно-консультаційні щодо умов та порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та обліку осіб, які шукають роботу, призначення допомоги по безробіттю та необхідного переліку документів;
Пошук роботи (за наявності доступу до порталу пошук роботи державної служби зайнятості “Труд” та інших сайтів з пошуку роботи);
Резервування часу у спеціалістів центру зайнятості через сервіс “Електронна черга”
Надання профорієнтовних послуг, у тому числі із застосуванням психодіагностичних методик.
Перелік послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Регіональним сервісним центром МВС в Луганській області
Реєстрація та перереєстрація транспортних засобів;
Заміна посвідчення водія;
Видача міжнародного посвідчення водія;
Прийом запитів на отримання довідок про відсутність судимостей.
Перелік послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Старобільським відділенням управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області:
- Надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) страхових виплат у зв’язку з нещасним випадком на виробництві або професійним захворюванням;
- Надання консультацій щодо застосування законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
- Надання довідкової інформації (номер телефонів, адреси відділень управління, режим роботи, порядок звернення на прийом);
- Прийом заяв та документів необхідних для призначення страхових виплат у зв’язку з втратою працездатності від нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання для подальшого їх розгляду;
- Прийом заяв та документів від нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання особам, які мають на це право для подальшого їх розгляду;
- Прийом заяв щодо зміни напрямку страхових виплат для подальшого їх розгляду;
- Прийом заяв щодо надання довідок про доходи для подальшого їх розгляду;
- Надання довідок про доходи за попереднім замовленням;
- Прийом заяв та документів від потерпілих на виробництві для надання медико-соціальних послуг для подальшого їх розгляду;
- Прийом від страхувальників заяв-розрахунків для надання матеріального забезпечення застрахованим особам по страхуванню у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю для подальшого їх розгляду;
- Прийом від страхувальників звітності по страховим коштам.
Для Вашої зручності зразки заяв, інформаційні картки на кожну послугу розміщені на сайті Новопсковської селищної ради в розділі "ЦНАП"