Як звернутися жителям Новопсковської громади до Головного управління Пенсійного Фонду України в Луганській області
Все частіше на "Гарячу лінію" Новопсковської СВА надходить таке питання. Тому, для зручності в пошуку цієї інформації - зібрали все в цій новині. Збережіть собі контакти та надішліть близьким, яким це також може знадобитися.
Мешканці Луганської області задля вирішення актуальних питань в умовах воєнного стану можуть скористатись одним із наступних каналів зв’язку:
• особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, який працює цілодобово за посиланням http://portal.pfu.gov.ua;
• електронна адреса Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області: gu.lg@pfu.gov.ua;
• телефонна «Гаряча лінія» за номерами телефону:
(095)802-61-38 та (095)117-16-28 приймають дзвінки за таким графіком: з понеділка по четвер - з 8:00 до 17:00, у п’ятницю - з 8:00 до 15:45;
(068)300-40-86 приймають дзвінки за таким графіком: з понеділка по четвер - з 9:00 до 18:00, у п’ятницю - з 9:00 до 16:45.
Згідно офіційної інформації на сайті ГУ ПФУ в Луганській області протягом грудня на “гарячі” телефонні лінії Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області надійшло 880 дзвінків з питань основних видів діяльності Фонду. Усім додзвонювачам надано кваліфіковані відповіді та роз’яснення норм чинного законодавства.
Станом на 15 грудня, згідно із затвердженим графіком, профінансовано виплати мешканцям Луганської області:
– 1077,2 млн грн – на пенсійні виплати, в т.ч. 1096,2 млн грн – через уповноважені банки; 40,5 тис. грн – через АТ “Укрпошта”;
– 34,7 млн грн – на соціальні страхові виплати, в т.ч. 754,3 тис. грн – на оплату лікарняних.
– 96,4 млн грн – на виплату житлових субсидій та пільг.