Новопсковська селищна військова адміністрація

Луганська область Старобільський район

ВИДАЧА ДОЗВОЛУ ОПІКУНУ НА ВЧИНЕННЯ ПРАВОЧИНІВ ЩОДО: ВІДМОВИ ВІД МАЙНОВИХ ПРАВ ПІДОПІЧНОГО; ВИДАННЯ ПИСЬМОВИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ВІД ІМЕНІ ПІДОПІЧНОГО; УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРІВ, ЯКІ ПІДЛЯГАЮТЬ НОТАРІАЛЬНОМУ ПОСВІДЧЕННЮ ТА (АБО) ДЕРЖАВНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ, В ТОМУ ЧИСЛІ

ВИДАЧА ДОЗВОЛУ ОПІКУНУ НА ВЧИНЕННЯ ПРАВОЧИНІВ ЩОДО: ВІДМОВИ ВІД МАЙНОВИХ ПРАВ ПІДОПІЧНОГО; ВИДАННЯ ПИСЬМОВИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ВІД ІМЕНІ ПІДОПІЧНОГО; УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРІВ, ЯКІ ПІДЛЯГАЮТЬ НОТАРІАЛЬНОМУ ПОСВІДЧЕННЮ ТА (АБО) ДЕРЖАВНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ, В ТОМУ ЧИСЛІ ДОГОВОРІВ ЩОДО ПОДІЛУ АБО ОБМІНУ ЖИТЛОВОГО БУДИНКУ, КВАРТИРИ; УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРІВ ЩОДО ІНШОГО ЦІННОГО МАЙНА; УПРАВЛІННЯ НЕРУХОМИМ МАЙНОМ АБО МАЙНОМ, ЯКЕ ПОТРЕБУЄ ПОСТІЙНОГО УПРАВЛІННЯ, ВЛАСНИКОМ ЯКОГО Є ПІДОПІЧНА НЕДІЄЗДАТНА ОСОБА; ПЕРЕДАННЯ НЕРУХОМОГО МАЙНА АБО МАЙНА, ЯКЕ ПОТРЕБУЄ ПОСТІЙНОГО УПРАВЛІННЯ, ВЛАСНИКОМ ЯКОГО Є ПІДОПІЧНА НЕДІЄЗДАТНА ОСОБА, ЗА ДОГОВОРОМ В УПРАВЛІННЯ ІНШІЙ ОСОБІ”

Відділ соціального захисту населення Новопсковської селищної ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг)

Перелік документів:

Для отримання дозволу на вчинення правочинів щодо:

-відмови від майнових прав недієздатної особи;

-видання письмових зобов’язань від імені недієздатної особи;

-укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договори щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири недієздатної особи;

укладення договорів щодо іншого цінного майна недієздатної особи:

-  заява опікуна недієздатної особи до місцевої державноїадміністрації або виконавчого органу місцевого самоврядування (органу опіки та піклування)про отримання послуги;

- копія рішення суду про визнання особи недієздатною / про визнання особи недієздатною та призначення їй опікуна;

- копія рішення суду про призначення особи опікуном (опікунами) особи, визнаної судом недієздатною (до 22.03.2005 – рішення органу опіки та піклування);

- згода на вчинення правочину від інших опікунів (у разі наявності у недієздатної особи декількох призначених опікунів);

- копія паспорта недієздатної особи;

- копія паспорта опікуна недієздатної особи;

- копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності на майно (квартиру, будинок, земельну ділянку тощо), яке відчужується та/або придбавається;

- довідка органу державної реєстрації про підтвердження права власності на майно, яке відчужується та / або придбавається;

- документ про оціночну вартість майна, власником якого є недієздатна особа.

- копія технічного паспорта на майно, яке відчужується та / або придбавається;

- довідка про реєстрацію місця проживання недієздатної особи;

- довідка про склад сім’ї недієздатної особи або зареєстрованих у житловому приміщенні / будинку осіб.

Для отримання дозволу на управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа:

- заява опікуна недієздатної особи до місцевої державної адміністрації або виконавчого органу місцевого самоврядування (органу опіки та піклування) про отримання послуги;

- копія рішення суду про визнання особи недієздатною / про визнання особи недієздатною та призначення їй опікуна;

- копія рішення суду про призначення особи опікуном (опікунами) особи, визнаної судом недієздатною (до 22.03.2005 – рішення органу опіки та піклування);

- копії паспортів опікуна та недієздатної особи;

- згода інших опікунів недієздатної особи (за наявності інших опікунів);

- копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності недієздатної особи на майно (свідоцтво про право на спадщину за законом, договір купівлі-продажу, свідоцтво про право власності тощо);

- установчі документи підприємства, власником / співвласником якого є недієздатна особа (у разі наявності);

- згода співвласників нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління;

- документ, що підтверджує включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (за наявності у недієздатної особи власного майна, яке потребує постійного управління);

- документ про оціночну вартість майна, власником якого є недієздатна особа.

Для отримання дозволу на передачу нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, за договором в управління іншій особі:

- заява опікуна недієздатної особи до місцевої державної адміністрації, або виконавчого органу місцевого самоврядування (органу опіки та піклування) про отримання послуги;

- заява про згоду особи прийняти в управління нерухоме майно або майно, яке потребує постійного управління, власником якого є недієздатна особа;

- копія рішення суду про визнання особи недієздатною / про визнання особи недієздатною та призначення їй опікуна;

- копія рішення суду про призначення особи опікуном (опікунами) особи, визнаної судом недієздатною (до 22.03.2005 – рішення органу опіки та піклування);

- копії паспортів опікуна, недієздатної особи та особи, на укладення договору з якою надається дозвіл;

- згода інших опікунів недієздатної особи (за наявності інших опікунів);

- копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності недієздатної особи на нерухоме майно;

- установчі документи підприємства, власником / співвласником якого є недієздатна особа (у разі наявності);

- згода співвласників нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, на отримання дозволу;

- документ, що підтверджує включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (за наявності у недієздатної особи власного майна, яке потребує постійного управління);

- документ про оціночнувартість майна, власникомякого є недієздатна особа

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь